piątek, 29 października 2010

Koprzywnica 2010.09

Dzisiaj o godzinie 13.30 odebrałam telefon z zastrzeżonego numeru. Osoba dzwoniąca zapytała mnie czy ja to ja, a następnie przedstawiła się jako pracownik Urzędu Gminy Koprzywnica. Pracownik Urzędu Gminy poprosił mnie, żebym zgodziła się na przedłużenie terminu rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej z powodu odejścia na emeryturę pracownika dotychczas zajmującego się zapewnieniem opieki bezdomnym zwierzętom i nie rozstrzygnięciem jeszcze konkursu na to stanowisko.
Odpowiedziałam, że kwestię przedłużenia terminu rozpatrzenia wniosku reguluje ustawa o dostępie do informacji publicznej i poprosiłam o zgodne z ustawą poinformowanie mnie pisemnie o nowym terminie rozpatrzenia wniosku.

Swoją drogą ciekawe. We wniosku o udostępnienie informacji publicznej nie podałam numeru telefonu, a jedynie adres do korespondencji.
Mam nadzieję, że okaże się, że Gmina Koprzywnica równie sprawnie zapewnia opiekę bezdomnym zwierzętom jak sprawnie ustala numery prywatnych komórek wnioskodawców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz