niedziela, 7 listopada 2010

Kielce, 2010.09

Odpowiedziałam:
Kielce, 2010-11-08

Dotyczy pisma znak GK.I.7080-I/30/2010r z dnia 28.10.2010r.
-odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
26.10.2010r.

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Niestety, pismo które otrzymałam nie zawiera odpowiedzi na wszystkie
pytania z mojego wniosku.

Zatem proszę o uzupełnienie odpowiedzi na pominięte pytania:

ad. 2. Jeżeli Urząd Miasta Kielce posiada informacje o osobach, które
wykonują zadanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami powierzone
Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych sp. z o.o. Kielce, to proszę o
podanie tej informacji. (Zadanie publiczne finansowane ze środków
publicznych.)

ad. 3. b) Proszę o podanie informacji, o ile Urząd Miasta Kielce wie
kto na terenie Miasta wyłapuje bezdomne zwierzęta i jakim
identyfikatorem się posłujuje.

ad. 6. Proszę o podanie informacji jakim zwierzętom Gmina zapewniała opiekę w
miesiącu wrześniu 2010r., w takim zakresie w jakim jest ona w
posiadaniu Urzędu Miasta Kielce.

Jeżeli Urząd Miasta Kielce nie jest właściwym organem do udostępnienia
części wnioskowanych w dniu 26.10.2010r. informacji, to proszę o
powiadomienie mnie o tym postanowieniem z uzasadnieniem i pouczeniem o
przysługującym mi odwołaniu, wydanym w trybie art.  66 KPA.

Proszę o rozpatrzenie mojego wniosku zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2010 o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 nr 112
poz. 1198 ze zm.), (dotyczy to również odmowy udostępnienia
informacji) i przesłanie informacji na adres:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz